Måndag

Ja då va helgen över.. I söndags gjorde vi inte så mkt jag å Natalie.. Vi gick en sväng till Robert med fika.. Han blev glad även Natalies farmor va där..
Tvättade även den dagen Tycker inte om att tvätta.

Idag.. Vaknade Natalie vid 7 men hon va så lugn så hon låg och lekte i sängen.. Vi gick upp vid 8.. Hade tvättstugan idag igen. Så de va ju bara att springa dit.. Åkte till Skövde å hämtade produkter till företaget så Robert fick sova lite.. Snällt av mig..

Sen gick vi till Familje centralen å va där en liten stund..
Gick en sväng på stan och köpte sol brillor till Natalie.. Hon blev as ball...

Jag köpte mig en ny BH och ville haft en kjol men fanns inte i min storlek :(...

Nu har jag grejat med företaget, bokfört och fixat med fakturor...

Hoppas dom blev nöjda..

Väntar på att min älskling ska ringa så jag får gå å lägga mig  sen..

Saknar honom otroligt mkt nu när han har jobbat så mkt...

Men de blir nog en heldag då jag får ha han för mig själv, då blir nog Natalie glad när pappa är hemma...

Han saknar nog henne väldigt mkt när han jobbar.. Jag vet att hon har tröttnat på mamma och vill ha pappa nu hehe..

Ne ska kika runt lite

Go Natt

MIA
image20image25

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback