Torsdag

Ja då börjar de närma sig helg då..

Åkte till mina föräldrar på dan och gick en lite vända där..

Sen vänta jag på robert som skulle komma å hämta mej där...

Käka på Donken ...

Sen när jag kom hem busade jag lite med min bäbis och sen vilade vi lite.. Medans hon vilade klart så började jag göra iordning i sovrummet.. Men hon blev ju arg då hehe..

Han i allafall damsuga och byta lakarn..

Badade Natalie också och de tyckte hon va roligt..

Nu ligger hon och sover och jag väntar på robert som kommer snart..

I morgon får jag se vad som händer beror på Natalie vilket humör hon är på...

Nu ska jag kolla på insaider..

Kramar

Älskar er Robert & Natalie



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback