Regn

Har inte skrivit på länge nu hehe..

Natalie växer så de knakar nu iallafall vi va på bvc den 9 juni. 8410 gram 66,5 cm 42,3 cm huvudomfång. Min stora tjej  blev 6 månader den 10 Juni..

Vi var och badade i Panka skön för en vecka sen och de va ql tyckte Natalie lite kallt i vattnet men de gick bra ändå..

Jag har börjat leta efter helg jobb så jag kan spara föräldra dagar på veckorna och så kan robert ta en föräldra dag i veckan..

I fredags var vi i Skövde på studenten.. Grattis Linda..  Men de va lite dåligt väder bara..

Igår var vi ute och åkte. Skulle kolla på ett lack jobb Robert skulle göra...

Sen körde vi hem Natalies Farfar honom har hon inte träffat på länge så han blev glad att vi kom och Natalie tyckte de va ql också hon undrade nog vem de va först men sen så hehe..

Idag blir de nog inte så mkt gjort ska nog hem till Natalies kusiner å fira en av dom..

Nu ska jag busa lite med Natalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon växer bra hon! jag var på familjecentralen idag om de var det du menade.. men vi var inne för det regnade,, sen var Alex trött så vi kunde inte dansa.. men annars var det bra.. kram

2008-06-16 @ 22:29:36
Postat av: janice

hon växer bra hon! jag var på familjecentralen idag om de var det du menade.. men vi var inne för det regnade,, sen var Alex trött så vi kunde inte dansa.. men annars var det bra.. kram

2008-06-16 @ 22:29:52
Postat av: Johanna

Grattis Nathalie 6 månader ! stora tjejen jue ! :D Nu kommer det nog hända grejer med henne framöver! Gustav gick jäms med när han var 7.5 månad och gick själv när han var 9 månader =) Kanske hon blir lika tidig ;) kram, Johanna

2008-06-17 @ 10:38:12
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback