Dåligt väder

Kallt å Blåsigt idag..

I måndags åkte jag och Natalie till mina föräldrar och koplade in den nya bilstolen till Natalie.. Sen blev de korvgrillning mums..

Igår hänte inte mkt helle gick en sväng med vagnen.. Jag har sökt ett helg jobb på Volvo nu och hoppas de går denna gång..

Idag ska jag fixa här hemma fylle ju år imorgon så man måste ju städa å sånt..


 Fick en jätte fin tröja och mössa av Roberts halvbrors mamma
Glada tjejenNya stolen


5 Generationer


3 Generationer den 10 December

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder ! Den bilstolen har Gustav med och han älskar den :) Tjusiga släktbilder =) roligt att sen! kram

2008-07-11 @ 12:26:45
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback